1 Obsydian
Problem z nijakością Gardienne jest taki, że niby dzięki temu my, gracze, mielibyśmy się łatwiej z nią utożsamiać, a nasze wybory dialogowe miałyby być dostowane pod nasze osobiste zachowanie, dlatego gra byłaby zróżnicowana dla każdego i ciekawa.
Ale tutaj nie ma takiego zjawiska. Wybory, opcje dialogowe, które dostaje nasza postać, są zwyczajnie
a) nie na temat
b) idiotyczne
c) nieśmieszne
d) dziecinne;
I bardzo, baaaardzo rzadko zdarza się, zeby jej odpowiedź była świetna na tyle, żebym ja zapamiętała z uśmiechem. I ja bym bardzo chciała, żeby to, z kim ma ten najwyższy lovometr, rozwijało jej charakter. W końcu w zwiazku uczymy się też od tej drugiej osoby. No, chyba że ja mam utopijne wizje po 9 latach z jednym chłopem xD
Wiem, ze nie do końca na temat, ale to co pisałyscie, skłoniło mnie do takich refleksji.
Ostatnio zmieniony przez Shairan (15-06-2021 o 22h30)