Odkryj magiczny świat Eldaryi!

Poznaj zwyczaje chowańców oraz mieszkańców Eldaryi. W tym fantastycznym świecie czeka na ciebie wiele przygód oraz romantycznych wątków! Bieg historii zależy od twoich wyborów.

Strony : 1 ... 3 4 5

#101 17-06-2019 o 16h46

Straż Cienia
Dark-Lina
Artylerzysta Straży
Dark-Lina
...

Tutaj też coś wrzucam nowego /static/img/forum/smilies/smile.png

Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)

Krypta z malowidłami

Dlaczego jestem zielona?
Jestem zielona bo jestem nieumarła... ale matko nieumarli to nie tylko zombie !!! To wampiry i inne upiory !

#102 17-06-2019 o 18h53

Straż Obsydianu
Nietzsche
Artylerzysta Straży
Nietzsche
...

Obserwuję Cię już naprawdę długi czas i muszę powiedzieć z przykrością że postęp który zrobiłaś jest naprawdę minimalny. Z przykrością tym większą bo wiem, że gdybyś poświęciła chociaż małą część czasu spędzonego na rysowaniu na studiowanie absolutnych podstaw zrobiłabyś błyskawiczny progres z pewnością dając sobie przy tym wiele powodów do satysfakcji i to na pewno lepszych niż odbieranie wymuszonych pochwał.
Zacznę może jednak od jednego plusa który zaobserwowałem w Twoich nowych pracach- na pewno udało Ci się wyćwiczyć czystszy, mniej chaotyczny lineart, który niegdyś potężnie rzucał się w oczy a dzisiaj po prostu jest. Lepszy czy gorszy, ale nie są to już poszarpane przypadkowe kreski także za to należy Ci się pochwała. Czy jego grubość i sposób w jaki wykonujesz go na włosach postaci i komponujesz go z teksturami (jak ma to miejsce na pierwszej pracy z ostatniego posta) wygląda dobrze- zdecydowanie nie, ale nie wygląda też odpychająco.