Odkryj magiczny świat Eldaryi!

Poznaj zwyczaje chowańców oraz mieszkańców Eldaryi. W tym fantastycznym świecie czeka na ciebie wiele przygód oraz romantycznych wątków! Bieg historii zależy od twoich wyborów.

Pomoc

Co to jest bank?
Bank jest systemem, który umożliwia graczom zdobywanie Maany lub Złotych Monet bez konieczności czekania do następnego dnia.



Ta usługa jest płatna. Gdy z niej korzystasz, wydajesz prawdziwe pieniądze.



★★★




Wyświetlane ceny są cenami kraju, w którym aktualnie mieszkasz, więc jeśli podróżujesz do innego kraju, zobaczysz inny cennik.



Wszystkie płatności są bezpieczne, nie martw się o to!

Nie otrzymałam zakupionego przedmiotu / Moja transakcja nie powiodła się!
Niektóre transakcje mogą wymagać czasu, zanim zostaną zrealizowane. Czas oczekiwania może być spowodowany przeciążeniem serwera gry lub problemami ze strony usługodawcy płatności.



Jeśli nie otrzymałaś zakupionego przedmiotu po 30 minutach lub 1 godzinie, wyloguj się, a następnie ponownie się zaloguj. Możliwe, że jest to problem z wyświetlaniem.



Jeśli po tym zabiegu nadal nie widzisz swojego zakupu, skontaktuj się z działem pomocy technicznej Beemoov za pomocą formularza na dole strony.



Jak tylko otrzymamy twoją prośbę, nasz zespół wsparcia jak najszybciej odpowie na twoje zgłoszenie!



Jeśli chcesz dołączyć zdjęcie do swojej wiadomości, dodaj link hostingowy do swojego obrazka, wsparcie Beemoov nie może przetwarzać załączników.

Prośba o dodatkowe informacje

WYŚLIJ

Nie otrzymałam kodu SMS!
Jeśli podczas dokonywania transakcji przez telefon komórkowy nie otrzymasz SMS-a, skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta wybranego środka płatności (Mobiyo lub OneBip). Wsparcie Beemoov nie będzie w stanie ci pomóc, ponieważ problem nie leży po stronie gry Eldarya!



- Kontakt z Mobiyo (SMS+, telefon stacjonarny, telefon komórkowy): customer-support@mobiyo.com

- Kontakt z OneBip (strona po angielsku): https://selfcare.onebip.com/login



Pamiętaj, aby podać następujące informacje:

- Numer telefonu, z którego wysłałaś SMS-a. 

- Tekst, który wpisałaś w SMS-ie.

- Numer, na który wysłałaś SMS-a.

- Najdokładniejsza możliwa data i godzina dokonania transakcji

Prośba o dodatkowe informacje

WYŚLIJ

Błąd w zakupionym przedmiocie
Jeśli zdasz sobie sprawę, że popełniłaś błąd dokonując zakupu w Banku (np. 200 ZM zamiast 200 Maany), wsparcie Beemoov będzie w stanie ci pomóc tylko, jeśli zakupione punkty nie zostały zużyte.



W takim wypadku, proszę podać za pomocą poniższego formularza: sposób płatności, datę i godzinę płatności oraz zakupione punkty. Nasza ekipa rozpatrzy twoją prośbę.



Jeśli chcesz dołączyć zdjęcie do swojej wiadomości, dodaj link hostingowy do swojego obrazka, wsparcie Beemoov nie może przetwarzać załączników.

Prośba o dodatkowe informacje

WYŚLIJ

Mam problem z bankiem, który nie znajduje się na liście
W przypadku jakichkolwiek innych problemów dotyczących banku, prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza.



Prosimy o dołączenie jak największej ilości informacji, aby nasz zespół mógł jak najlepiej odpowiedzieć na twoją prośbę.



Jeśli chcesz dołączyć zdjęcie do swojej wiadomości, dodaj link hostingowy do swojego obrazka, wsparcie Beemoov nie może przetwarzać załączników.

Prośba o dodatkowe informacje

WYŚLIJ