Forum

Strony : 1 2 3

#51 12-08-2021 o 21h19

Straż Cienia
Rissie
Żołnierka Straży
Rissie
...
Wiadomości: 572

na wstępie chcę pogłaskać żabę Tymoteusza, may I?
Mam mega full tablicę pinterestową dla całej mojej familii, jakby coś to też mogę podrzucić. Jest prywatna i tak jakoś dziwnie mi tu ją wrzucać, więc jak coś to ten

callistar


muzyczka dla Tymoteusza love


nie wiesz jak długo czaiłam się na to miejsce serio :v
z góry serio mega dziękuję za cokolwiek zdecydujesz się zrobić, twoje pracki to złoto!!!

Ostatnio zmieniony przez Rissie (12-08-2021 o 21h38)


https://cdn.discordapp.com/attachments/615136839996669963/837288661892464651/V2KNfgr.gif

Offline

#52 13-08-2021 o 14h19

Straż Cienia
Shemei
Żołnierka Straży
Shemei
...
Wiadomości: 507

Bro, bro, big brain idea - zostaw tutaj jakiegoś swojego OC następnym razem i powiedz, że to on chroni twój wątek to dostaniesz wtedy fanarty tych OC *wink wink*
Przynajmniej ode mnie bo wtedy będę mieć motywację by zostawić ci coś zawsze w zamian za te wszystkie darmówki które są tak dobre że ja no nie mogę xD Mówię od razu, że do napisania tutaj zebrałam się od razu po ujrzeniu posta wczoraj i wysmażyłam wielką wiadomość po czym przypadkowo zamknęłam sobie kartę i wszystko przepadło i chciałam się zagryźć więc potrzebowałam trochę czasu by ochłonąć i napisać posta u siebie więc aaaaaAAAAAAaaaaaaa trochę opóźnione przez własną głupotę odpisywania w karcie przeglądarki a nie notatniku na kompie X_X

No więc po pierwsze - zdaję sobie sprawę, że postawiłam Cię w bardzo trudnej sytuacji jeśli chodzi o wybór x"D No między młotem a kowadłem po prostu, zwłaszcza wiedząc już o Twoich problemach z czernią i bielą na ekranach, powiedziałabym, że w sumie jest mi z tym źle i w ogóle ALE wyszłaś ze strefy komfortu jakkolwiek nie byłoby to bolesne doświadczenie! I mam nadzieję, że nie wykończyło Cię to tak bardzo, że faktycznie będziesz musieć robić sobie przerwę od rysowania, naprawdę nie chciałam Ci zafundować traumy I SWEAR!!!! I proszę o nie nazywanie mi insektów i insektopodobnych humanoidów robakami bo to nie ten rząd i nie mają ruchów robaczkowych >:I Wracając jednak do samego Rekhara - naprawdę nie spodziewałam się, że wybierzesz jego, w sumie to NAWET JEŚLI to spodziewałam się max headshota, żebyś sobie nie umierała po drodze z ciałem a tutaj taka niespodzianka - bro, od razu mówię, że anatomia wyszła Ci świetnie i nie mam kompletnie niczego do czego mogłabym się przyczepić (a myślę, że jakby było, to patrząc na Twoje cierpienie, nawet bym to przemilczała bo przecież nikt Ci za to nie płaci, come on). Kolory są przecudowne, cieszę się że przynajmniej to nie sprawiło Ci problemów (albo sprawiło, tylko nic nie mówisz) no i kurde, ta poza?? Ponownie daj mi się zapowietrzyć tutaj, że zrobiłaś fullbody a nie coś mniejszego, wyszło Ci absolutnie świetnie no. I kocham to jak zrobiłaś stylizację tego blasku na całości ciała, przez Ciebie zaczyna mi się co raz bardziej podobać kredkowy brush i nie wiem czy nie zacznę coś w tym kierunku sama robić (przynajmniej na iPadzie, bo tam są naprawdę świetne, bardzo baturalne brushe kredkowe). No krótko mówiąc mam mocne inspo vibes od Ciebie i zerkanie w Twój jeden czy drugi wątek daje mi życie widząc nowości -w-
Panów z korytarza już wygoniłam, naprawdę, szczerze kocham tę pracę i nie musisz się przejmować XD Zdaję sobie sprawę, że mogła Cię mocno wymęczyć, jak mi się uda następnym razem Cię złapać to postaram się dać większy wybór postaci (nie tylko insektoidów i białych włosów hehe). I jeśli nie dostanę stałego bana na Twój wątek za tego Rekhara ofc xD

No i fajnie, że Tymek fanart trochę Ci osłodził te bóle, więc łapaj kolejnego bo siedzę i rysuję 24/7. I serio dodaj jakieś swoje postacie tutaj jako strażników c:

Ostatnio zmieniony przez Shemei (13-08-2021 o 14h20)

Offline

#53 14-08-2021 o 18h10

Nowa
Luninka
...
Wiadomości: 9

hejka!! przychodzę odebrać, dziękuję bardzo za rysunek <3 jest super! masz śliczną kreskę, mega mi się podobały twoje wszystkie rysunki, bo wątek sam w sobie śledziłam już od dłuższego czasu ;p może kiedyś jeszcze uda mi się wbić w kolejkę :v tak czy siak, powodzenia w dalszym tworzeniu! mogę zabrać rysunek do folderu z refkami?


https://i.imgur.com/xbCS4cf.jpg

Offline

#54 09-10-2021 o 20h01

Straż Cienia
Dezerter
Stażystka
Dezerter
...
Wiadomości: 43

tak wpadam randomowo, bo pierwszy raz od dawna znalazłam wolny wieczór. jbc nie mam teraz czasu, ale oddam wszystkie rysunki, jednak definitywnie nie stanie się to szybko, sorry!!

Markiz


—— ————   I   W A L K   T H R O U G H   T H E  V A L L E Y   O F   T H E    S H A D O W   O F  D E A T H                                                        SURELY     GOODNESS     AND     MERCY     WILL     FOLLOW    ME                                                             A N D   I    F E A R   N O   E V I L   B E C A U S E    I' M    B L I N D    T O   I T   A L L   ———— ——
https://i.imgur.com/IeBCLNh.gif https://i.imgur.com/id9fx5o.gif

Offline

#55 11-10-2021 o 07h21

Straż Obsydianu
Anatea
Pokonała Kurę
Anatea
...
Wiadomości: 795

Ty mówisz, że pokrzywiony, a ja tego nie widzę totalnie XD Może to słabe pocieszenie, ale trust me.
Za to podoba mi się ta paleta kolorów i efekty na skórze, jeśli chodzi o światło. Jak dorosnę to się kiedyś naumiem. X'DDD

Trzymam kciuki za odzyskanie czasu wolnego.

Offline

Strony : 1 2 3