⟐ Ten jeden wątek z nowym postem każdego dnia ⟐
Pożar pożarem ale jakoś mnie tak tknęło kiedyś by skopiować sobie pierwszy post mojego wątku jeszcze przed tym cyrkiem no i proszę, przydało się. Dzięki temu mogę odbudować temat szybko i bez większego bólu. No, powiedzmy, bo trochę już postów tam miałam no ale trudno.
Zaczynamy od zera.
Rysunkiem (digital) zajmuję się w sumie profesjonalnie od ponad dziesięciu lat (a nieprofesjonalnie tradycyjnie od dziecka, ciężko byłoby mi określić dokładne ramy czasowe bo rysuję w sumie odkąd pamiętam) i pracuję w branży designu postaci (jestem samoukiem btw). W sumie jak kogoś to interesuje to chętnie podzielę się odczuciami, tym jak się pracuje i jak ogólnie to wszystko wygląda. Plusy i minusy w skrócie.
Poza zarabianiem na chleb moimi pracami rysuję też dla siebie żeby nie zwariować - mam sporo OC'ów i z pewnością będą się tu przewijać ich twarze. Tak dosłownie głównie twarze bo nie mam za bardzo czasu i cierpliwości by robić half czy fullbody.
Aktualnie staram się odejść od semirealizu z naciskiem na realizm i popchnąć swój styl bardziej w kierunku mocnej stylizacji, bawienia się konceptem i kompletnie odejścia od "to jest poprawne a to nie bo nie ten styl". Przyznaję, że jestem dla siebie okropnie surowa jeśli chodzi o rysunki i staram się z tym walczyć, bo nigdy idealnie nie będzie a jeśli coś jest źle to nie koniec świata i następnym razem będzie lepiej. Życie jest za krótkie po prostu.
Jeśli kogoś to interesuje, sprzęt na którym pracuję to Wacom Cintiq 13HD oraz od niedawna - iPad Pro. Program jakiego używam na PC+Wacomie to Clip Studio Paint a na iPadzie korzystam z Procreate.
Linki do wszelkich moich stron tutaj w kolejności od najczęściej używanych do tych najmniej - Insta dajmy na to mam tylko po to by zaklepać nick i nie słuchać jojczenia znajomych którzy piszczą że nie mam facebooka.